مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 تیر 1399 ساعت 02:552020-07-13اقتصادي

استفاده از ماشین آلات مناسب برای توسعه مکانیزاسیون در گیلان 


رییس اداره توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان  گفت: هدف این است ماشین آلاتی که در بخش توسعه مکانیزاسیون استان به کار گرفته می شود، هم کیفیت مطلوبی داشته باشند و هم قیمت شان به گونه ای باشد که کشاورزان ما از عهده خرید آن بر بیایند.

- ایسنا/گیلان رییس اداره توسعه مکانیزاسیون جهاد کشاورزی گیلان  گفت: هدف این است ماشین آلاتی که در بخش توسعه مکانیزاسیون استان به کار گرفته می شود، هم کیفیت مطلوبی داشته باشند و هم قیمت شان به گونه ای باشد که کشاورزان ما از عهده خرید آن بر بیایند.

  حیدرکامیاب در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه افزایش توسعه مکانیزاسیون در گیلان مطلوب است، گفت: به فصل برداشت محصول برنج در شالیزارها نزدیک می شویم و کمباین ها در استان برای برداشت مکانیزه این محصول آماده هستند.

وی با اشاره به اینکه گیلان 238 هزار هکتار اراضی شالیزاری دارد، افزود: سال گذشته برداشت مکانیزه برنج در 160 هزار هکتار از شالیزارهای استان انجام شد و پیش بینی می شود، امسال در 170 هزار هکتار از این شالیزارها برداشت برنج به صورت مکانیزه انجام شود.

کامیاب ادامه داد: استقبال کشاورزان در همه شهرستان ها برای توسعه مکانیزاسیون و برداشت برنج با استفاده از کمباین افرایش یافته است و شهرستان های آستانه و لاهیجان بیش از دیگر شهرستان ها از ماشین آلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ماشین آلات مناسب برای توسعه مکانیزاسیون در گیلان 

استفاده از ماشین آلات مناسب برای توسعه مکانیزاسیون در گیلان